A kutatás alapján felállított produktivitás-index számszerűen is megmutatja, mennyire dolgoznak hatékonyan a magyar fehérgallérosok.
A tokiói olimpián versenyző magyar sportolók, és a korábbi generáció olimpikonjai, élsportolói közötti súlyos ellentétre hívta fel a figyelmet nemrég Bárdosi Sándor egykori birkózó. Szerinte a mai fiataloknak jóval könnyebb dolguk van, mint az egykori legendáknak.
„Amikor én válogatott voltam, olyan jól voltunk fizetve, hogy anyámhoz jártam az étkezdébe enni (…) és csak elvétve volt olyan köztünk, akinek volt autója” – fogalmazott gúnyosan az RTL Klub reggeli műsorában Bárdosi Sándor egykori birkózó. Mint fogalmazott, nem irigységből von párhuzamot a mostani olimpikonok, és az ő generációja között, hiszen ő más boldogságának, sikerének, szerencséjének ugyanúgy tud örülni, mint a sajátjának.
Azt ugyanakkor hozzátette, hogy „ezek a srácok nyerik az olimpiát, de azt irigylem tőlük, hogy ők egy olyan közegben tudnak már dolgozni, végezni a munkájukat, amely már minden szegmensében arra van kitalálva, hogy ők a legjobban végezhessék a munkájukat.” Azt is hozzátette, hogy „év végén ki kellett menni a Bundesligába birkózni, hogy a felhalmozódott sárga csekkeket ki tudjam fizetni, hogy ne süljön a körmömre a feladat.”
Hála istennek, már nem ez van, ez már egy más korszak, már mindent megkapnak. Amikor a Testnevelési Egyetemre jártam, mondtam az akkori vezetésnek, hogy szeretnék elmenni a félévi vizsgáimat letudni, és azt a választ kaptam, hogy minek, hát úgyse tudsz te olvasni, húzzál vissza az edzőterembe. Ma már diplomával fejezik be a srácok, segítik őket. Már nem egy használtautóért teszik oda az életüket.
- zárta gondolatait Bárdosi Sándor.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml