Megvolt a vasárnapi sorsolás is a Hatoslottón, ahol 600 millió forintért szállhattak harcba a játékosok. Lássuk, elvitte-e valaki a főnyereményt?
A Vegas.hu több mint 1000 főt kérdezett meg arról, hogy általánosságban és a pandémia alatt milyen volt az online szerencsejátékra való hajlandóságuk. A kérdések témája főleg arra irányult, hogy az elmúlt egy év alatt hogyan változott a játékkedv, illetve, hogy milyen területi és generációs eloszlás jellemzi az online szerencsejátékot hazánkban. Az országosan reprezentatív kutatás kizárólag a 18 évnél idősebb lakosságot vizsgálta.
Az Opinio piackutató applikációval készített kutatásból kiderült, hogy alapvetően a megkérdezettek javarésze egészséges keretek között gondolkodott az online szerencsejátékról, még a pandémia ideje alatt is. A több mint 1000 fő válaszát tartalmazó mintából kiderült, hogy a válaszadók több mint a fele játszott már valódi tétben valamilyen szerencsejátékot, a pandémia alatt 23%-uk próbálta ki az online játékokat, mint új szórakozási lehetőség. A szerencséjüket próbára tevők közül a többség a férfiak közül került ki, 64-36%-os eloszlásban.
Arányait tekintve a legtöbb játékos a 30-39 éves korosztályból kerül ki, a legnagyobb elköteleződés (61%) leginkább itt jellemző. Az iskolai végzettség tekintetében a diplomás válaszadók közül 63% játszott már, míg a legfeljebb 8 általánost végzetteknek csak 37%-a próbált ki valamilyen szerencsejátékot. A pandémia alatt, akik kipróbáltak bármilyen online játékot, legnagyobb arányban a fővárosban élnek. A minta alapján elmondható, hogy a fővárosiak 57%-a játszott már, de a megyei jogú városok, városok és községek lakói tekintetében is a megkérdezettek több mint fele az online játékosok közé tartozik.
Hogyan változik a játékkedv a generációk között?
A cég arra is kíváncsi volt, hogy a különböző generációk között hogyan oszlik meg az online játékok megítélése és népszerűsége. A válaszadók között szerepelt Z, Y, X generáció és a baby boomers korcsoport is. A legmagasabb játékra való hajlandóság főleg az Y és az X generáció közül került ki, a Z generáció kétharmada nem próbált még semmilyen játékot, a baby boomers korcsoportnak pedig több mint a fele játszott már online.
A földi és online kaszinók egyaránt kidolgozott rendszerrel segítik játékosaik védelmét, melynél már a regisztrációt követő validációs folyamat során komoly követelményeknek kell megfelelni. Ilyen a személyazonosság ellenőrzés fokozott ügyfélátvilágítás keretében, az életkori követelményekre való figyelmeztetés és játékosvédelmi zöld szám, amely egy felügyelet által üzemeltetett, a hét minden napján 0-24 óra között ingyenesen hívható telefonszám, továbbá a sérülékeny játékosok adatbázisának szűrése. Amennyiben a regisztrálni kívánt felhasználó megtalálható az adatbázisban, úgy belépése automatikus megtagadással jár, egyúttal tájékoztatásban részesül a védelme érdekében.
Vallott a 2025-ös X-Faktor győztese: erre költi 36 milliós nyereményét a raktárosként dolgozó Belano
Belano megnyerte az idei X-Faktort, és a győzelemmel járó 36 millió forintos nyereményét nem luxusra, hanem tudatosan a zenei karrierjére fordítja.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








