A Bury FC vezetőedzője két nap után mondott le, miután a szurkolók heves tiltakozása miatt távoznia kellett a klubtól.
Rendkívül népszerű lehet a budakalászi tó, már sokadszor találni ott magyar sportolót. És mennyire örülünk is neki...
"Utolsó nyári poszt" - mindössze ennyit írt bejegyzésében Ilyés Laura, a még mindig csak 23 éves, magyar bajnok úszónő, amelyben értelemszerűen a nyarat búcsúztatja. Ezt viszont egy remekül passzoló, nagyon dögös bikiniben teszi az Instagramon.
Ilyés Laura napjai most, az iskolakezdéssel meglehetősen sűrítve telnek. A fiatal magyar úszónő ugyanis az élsport mellett a SOTE orvosi karán tanul, amire egyébként 50 éve nem volt példa - utoljára Gyarmati Andrea tett ilyet még a hetvenes években. Ilyés Laura nemrég egy interjúban elmondta, hogy olyan is előfordul, hogy idő hiányában a kocsiban kell ebédelnie.
A fent látható képeken éppen a Lupa Beachen szakított magának időt egy kis lazításra - ez népszerű hely a magyar sportolók körében, korábban a tornász Székely Zója is többször járt ittt az idei nyáron - nem kevésbé dögös szerelésben. Nézd meg újra itt:
címlapkép: Hegedüs Róbert, MTI/MTVA
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








