John Cena 23 éves WWE karrierje szimbolikus vereséggel zárult, amikor a legendás pankrátor feladta utolsó mérkőzését Gunther ellen.
A fiatal védő elterült a gyepen, a stadion pedig egy emberként aggódott azért, hogy vajon magához tér-e. Szerencsére mint kiderült, komoly baj nincs.
Nagyon ijesztő jeleneteket láthatott, aki a helyszínen, valamint a tévéből követte a szombat esti MTK-Újpest rangadót, melyet a vendégek igen fordulatos játék után 4-3-ra megnyertek.
Már a hosszabbításban járt a mérkőzés, mikor az Újpest 19 éves védőjét, Kaczvinszki Dominikot fejbe rúgta az ellenfele - természetesen nem szándékosan, hiszen akkor sárga helyett azonnali piros lapot kapott volna. Kaczvinszki percekig eszméletlen volt, és mentő vitte kórházba a pályáról.
Szerencsére a védő jól van: mint saját maga is közölte Instagram-oldalán, pár napig megfigyelik a kórházban, így vélhetően kihagyja a lilák idei utolsó, Kazincbarcika elleni bajnokiját jövő vasárnap. Állapotáról a klub is kiadott egy közleményt: ebben azt írták, hogy állapota stabil és kielégítő.
címlapkép: Bodnár Boglárka, MTI/MTVA
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








