Karácsonyi menü ötletek: hagyományos, egyszerű, bonyolult és diétás karácsonyi ételek mindenkinek, aki még nem tudja, mit főzzön karácsonyra. Nálatok mi lesz a menü?
A bezuhant bérleti díjak május elején élénk keresletet hoztak a budapesti albérletpiacra, ezért akár napok alatt találhattak bérlőt azok a tulajdonosok, akik sürgősen bevételhez szerettek volna jutni. A hónap második felében már elfogytak azok a bérbeadók, akik gyorsan kívánták kiadni lakásukat, és felfelé korrigáltak az albérleti díjak.
A kiadó lakások meghirdetett átlagos bérleti díja Budapesten idén májusban 162 ezer forint volt, ami 9 százalékos emelkedést jelent az áprilisi adatokhoz viszonyítva, és ezzel gyakorlatilag a márciusi szintre állt vissza a piac kínálati oldala a Rentingo adatai szerint.
Lakást vennél, de nem tudod, miből? Nézd meg ezeket a kölcsönajánlatokat!
A korábbi Airbnb-s lakások átrendezték a piacot, a belvárosi felújított és teljesen berendezett 50 nm körüli ingatlanok esetén a 150 ezer Ft bizonyult lélektani határnak, akinek sürgős volt, ezen árszint alatt hirdetve napok alatt ki tudta adni a lakását. A kínálati nyomás hatott a berendezés nélküli, nem felújított lakások bérleti díjára is.
Május elejére elfogytak az "akciós" albérletek, aminek hatására a bérlők is emelni kényszerültek, de az általuk ajánlott átlagos 135 ezer Ft-os bérleti díj még mindig nem éri el a márciusi értéket, így újra jobban kinyílt az árolló az albérletpiac kínálati és keresleti oldala között.
Rég kínáltak ilyen kedvező lakáskölcsönöket a bankok! Itt válogathaszt köztük.
Tovább tart a visszarendeződés a bérbeadók által kért kauciót illetően, itt lassan már a februári szintet közelíti a piac. Májusban a tulajdonosok 23 százaléka elégedett meg 1 hónap kaucióval és 76 százalékuk kért két hónapnyi összeget a bérlőktől.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Talán soha nem változott ennyire hektikusan az albérletpiac, mint az elmúlt hónapokban a koronavírus-járvány okozta válság következtében. Amíg az ingatlanpiac adás-vételi szegmenségben a korábbi 10-20 százalékát éri el az aktivitás, addig a bérlakáspiac továbbra is likvid, folyamatosan zajlanak a tranzakciók és érzékenyen reagál a piac kínálati és keresleti oldala is a változásokra.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








