Ónos szitálás is lehet ma, a hőmérséklet nem növekszik érdemben az ország területének jelentps részén.
Itthon hetek óta hiánycikknek számít a kézfertőtlenítő, éppen ezért múlt héten az Operatív Törzs sajtótájékoztatóján bejelentették, hogy mostantól a MOL is átáll ezek gyártására. A Pénzcentrumnak sikerült is vásárolnia egyet a termékből egy pesti patikában, de nagy valószínűséggel csak véletlenül, mert még nem lehetne kereskedelmi forgalomban.
Frissítés (2020.04.02. 16:25): A Pénzcentrumot arról tájékoztatta a MOL, hogy "A MOL egyelőre az Operatív Törzs által kijelölt intézményeknek juttatja el a fertőtlenítőt. A termék csak április közepétől kapható kiskereskedelmi forgalomban." A Pénzcentrum által vásárolt termékkel kapcsolatban pedig elvileg folyik a vizsgálat.
A koronavírus elleni védekezés érdekében a MOL megkezdte a Magyarországon hiánycikknek számító kéz- és felületfertőtlenítő termékek gyártását, a vállalatcsoporthoz tartozó és kenőanyagok gyártásával foglalkozó Mol Lub Kft. mindössze két hét alatt állította át almásfüzitői üzemének egyik, korábban szélvédőfolyadékot készítő gyártósorát - közölte a társaság múlt héten az MTI-vel.
A Pénzcentrum a Westend egyik patikájában talált rá a mai napon az alábbi termékre (a termék megnevezésében - amely a blokkon is szerepel - egyértelműen kivehető a MOL, mint gyártó, és ezt a patikus is megerősítette érdeklődésünkre). A termék 100g kiszerelésű, mindössze 186 forintba kerül, és így néz ki:

Az új termékek receptúrája a WHO ajánlása alapján készült, amelyeket a Nemzeti Népegészségügyi Központ a helyzetre való tekintettel rekordgyorsasággal vizsgált be és hagyott jóvá - tudatták még korábban az MTI-vel.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








