A „kék zónák” fogalma régóta izgatja a hosszú élet titkát kereső világ fantáziáját:de lehet, hogy valójában mégsem léteznek?
A hétköznapokra való visszaállás segítésére Világnyitogató címmel indított gyermekeknek és felnőtteknek szóló programot a Károli Gáspár Református Egyetem Fejlődéslélektani Tanszék - mondta el Földi Rita, a tanszék docense, klinikai szakpszichológus csütörtökön az M1 aktuális csatornán.
Számos kihívással jár a koronavírus okozta helyzet, de a megszokott hétköznapokhoz való visszatérés is egy adaptációs folyamatot igényel majd - fűzte hozzá.
Hangsúlyozta: a Világnyitogató egy komplex pszichológia program, amelynek célja a járvány okozta helyzetből a mindennapokra történő átállás segítése.
A program részeként hirdetnek egy gyermekeknek szóló rajpályázatot, a téma az elmúlt időszak számukra meghatározó emlékeinek megörökítése - mondta, megjegyezve, hogy a rajzolás segíti a stressz, a feszültség feldolgozását, és szakmai szemmel jó lehetőséget biztosít azok megértésére. A rajzpályázat eredményeit egy nagyobb kutatásba is bevonják, amelyben azokat a lelki jelentéseket fogják vizsgálni, amelyek szerepet játszanak az adaptációs folyamatban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


