A munkavállalók pihenése érdekében szenteste napján csak két egység, december 25-én pedig csak a debreceni egységek lesznek nyitva.
Bár Magyarországon az anyák napja és a gyermeknap könnyebben meghonosodott, egyre többen tartják az apák napját is. Apák napja elsősorban arról szól, hogy meghatározzuk és ünnepeljük az apák szerepét a családban és a társadalomban. Ez a nap lehetőséget ad arra is, hogy a kifejezzük hálánkat, szeretetünket és tiszteletünket édesapánk, illetve mindenféle apafiguránk iránt.
Az apák napját Magyarországon mindig június harmadik vasárnapján ünnepeljük, ez 2025-ben június 15-re esik. Az apák napját először a 20. század elején kezdték el megtartani az anyák napja mintájára. Ezen a napon az apaságot, az apák által képviselt szülői szerepet ünneplik, megemlékeznek az apákról, nagyapákról, más férfi elődőkről, vagy bárkiről, aki apai szerepet töltött be az életükben.
Akárcsak az anyák napját és a gyermeknapot: az apák napját is ünneplik világszerte, azonban országonként eltérő időpontban. A katolikus egyház az apák napját hagyományosan március 19-én, Szent József napján tartja - írja a Wikipédia vonatkozó szócikke.
Ezen a napon általában ajándékot adnak az apáknak, felköszöntik őket. Az apák napi ajándék nem olyan egyszerű kérdés, mint az anyák napi virág, hiszen férfi rokonnak ritkán ajándékozunk virágot. Nem kell azonban nagy dologra gondolni: apák napjára ugyanúgy megteszi egy doboz bonbon, egy üveg bor, egy könyv. Személyre szabottabb ajándék lehet egy póló, bögre, kulcstartó. A legjobb ajándék viszont általában a közös időtöltés, program, ami sokszor nem is kerül semmibe. Az első apák napja alkalmából általában a családja köszönti fel az apákat még kisgyermekük helyett.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








