A kovász készítés és a barátságkenyér recept sem bonyolult, remek ajándék lehet idén karácsonyra. És nem is kerül sokba.
Évek óta építkezik már az extravagáns énekes, de most úgy tűnik, szinte kezdheti az egészet elölről.
Még három esztendeje kezdett építkezésbe Varga Viktor énekes, aki édesapja segítségével akart saját magának házat építeni. Most azonban egy mester azt mondta neki, hogy a tetőszerkezetet újra kell csinálni, mert szinte teljesen tönkrement - ezt Varga Viktor mesélte el a Blikknek.
Mint elmondta, már egészen szépen haladtak, mikor egy mester elmondta neki, hogy a tetőszerkeszetet nagyon alaposan át kellene nézni.
Egy ideje megkeresett egy mester azzal, hogy besegítene a házam építésébe. Ő hívta fel a figyelmemet arra, hogy az ideiglenes tető és a felső szint gerendái teljesen tönkrementek, mivel nem volt alapos a szigetelés, és túl sokáig vizesedtek. Ezért a felső két szintet teljesen le kellett bontani, ami nagyon szomorúvá tesz
- mondta az énekes.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








