Gyerekeknek készült étkészlet esetében nem megfelelő volt a tájékoztatás, így aki vásárolt belőle, ne használja - erre kér mindenkit a Nébih.
Javult a levegő minősége az ország nagy részében - derül ki a Nemzeti Népegészségügyi Központ (NNK) kedden közzétett, az előző napi méréseket ismertető térképének adataiból.
A levegőhigiénés index rendszerének négy kategóriája van: elfogadható, kifogásolt, egészségtelen és veszélyes. Az NNK adatai szerint a szálló por koncentrációja miatt továbbra is veszélyes a levegő minősége a Sajó völgyében Putnokon és Sajószentpéteren, valamint Nyíregyházán és Békéscsabán.
További négy település - Kazincbarcika, Miskolc, Kecskemét és Ajka - levegőjét egészségtelennek minősítették.
Nyolc település - Mosonmagyaróvár, Tatabánya, Dunaújváros, Százhalombatta, Tököl, Szeged, Eger és Debrecen - levegője kifogásolt minőségű a mérőállomások adatai szerint.
Az Országos Meteorológiai Szolgálat előrejelzése szerint kedden megélénkül, helyenként megerősödik az északi szél, így további javulás várható a levegőminőségben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








