Sherrone Moore, a Michigan Egyetem pár napja menesztett vezetőedzője ellen lakásbetörés, valamint zaklatás vétségének vádjával emeltek vádat.
Egy győri férfi új szintre emelte itthon az áramlopást: egy év alatt majdnem 800 ezer forinttal károsította meg a szomszédját – írja a Telex.
A Győri Járási Ügyészség vádat emelt egy férfival szemben, aki egy éven át több százezer forintos kárt okozott szomszédjának áramlopással.. A vádirat szerint a negyvenéves férfi egy Csorna melletti településen élt családjával, és az évek óta üresen álló szomszédos házat kiszemelte, hogy innen tudna áramot lopni. A vádlott 2021 júliusában a lakatlan ház egy külső csatlakozójába hosszabbított dugott, majd a vezetéket átvezette saját háza udvarára. Így lopott áramot közel egy éven át.
Így több mint 20 000 kWh elektromos áramot tulajdonított el, melynek költsége közel 800 ezer forintra rúgott.Az ügyészség a vádlottal szemben nagyobb értékben elkövetett lopás miatt emelt vádat. A férfi ellen kiszabható büntetés akár három évig terjedő szabadságvesztés is lehet. Az ügyben az érdemi döntést várhatóan a Csornai Járásbíróság fogja meghozni.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








