Az elmúlt időszakban ismét a figyelem középpontjába került az arany, mint jegybanki tartalékeszköz,
Sok magyar él rettegésben az orosz-ukrán háború miatt: hogy birkózunk meg az extra stresszel?
Szinte pontosan két évvel azután, hogy a járvány átvette az uralmat az életünk felett kitört az orosz-ukrán háború. De milyen hatással van ez a mindennapi lelki életünkre: félünk, szorongunk, pánikolunk? A Pénzcentrum legújabb kérdőívének segítségével arra keresi a választ, mennyire befolyásolják a történések az egyéneket, hiszen ez a helyzet mindenki számára rendkívüli stressz-forrás, amivel meg kell birkózni.
Február végén szinte pontosan két évvel azután, hogy a járvány átvette az uralmat az életünk felett kitört az orosz-ukrán háború. A világon mindenhol milliók figyelik félelemmel vegyes érdeklődéssel, hogy mi történhet még. Ez pedig nem csoda, hiszen az elmúlt két év bezártsága, bizonytalansága már így is hatalmas sérüléseket okozott az emberek mentális egészségében.
A médiától kezdve a közösségi oldalakon át mindenhonnan ömlenek a rémhírek a nyakunkba, így nem csoda, ha eluralkodik rajtunk a pánik és elkezdünk szorongani. A 21. században hajlamosak vagyunk nagyrészt a közösségi médiából tájékozódni, az ott fellelhető esetlegesen fals információk, csak fokozzák a szorongást. A Pénzcentrum oldalán 2020-ban útjára indított formátumban hosszabb, rövidebb kérdőívek segítségével a legaktuálisabb társadalmi kérdésekre keressük a választ olvasóink válaszai segítségével. Az általunk összeállított 20 rövid kérdés alkalmat ad arra, hogy kiderüljön, hogy érzik magukat most a magyarok, és milyen pszichés következményei lehetnek egy szomszédos háborúnak.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Különleges orosz trófeát ejtett Ukrajna – képek, videó
- Visszalép Vitézy Dávid javára Brenner Koloman
- Szijjártó Péter: a BAT 60 milliárd forintos beruházása 450 új munkahelyet teremt
- Hatnapos munkahét vár a Samsung vezetőire
- Saját választási törvényt fogadott el a boszniai Szerb Köztársaság
- Korrupt boncmestereket kapcsoltak le a rendőrök