Újra szemészetet tanul a megbuktatott szíriai diktátor, Bassár el-Aszad. A családja családja csendes, de luxuséletet él Moszkvában és az Egyesült Arab Emírségekben.
EU-szinten úgy tűnik, a járványnyomás alatt hallgatólag háttérbe tolták a kérdést: az óraátállítás rendje egyelőre marad, ahogy eddig volt.
Az Európai Bizottság állt elő még 2018 szeptemberében javaslatával, hogy 2019-ben fogadjanak el jogszabályt az addigi rendszer egységes módosításáról. A brüsszeli testület ezzel egy időben közösségi szintű konzultációt is szervezett, aminek keretében több, mint
Azonban napjaink túlhevített politikai-társadalmi légkörében, az egészségügyi és gazdasági veszteségek, vagy az oltásokkal kapcsolatos indulatos viták közepette - amiben hangulatot tovább rontó tényezőként jelen van az egyre jobban elmérgesedő EU-brit ellenségeskedés is - végkép mi sem hiányozna jobban, mint egy további megosztó kérdés a tagországok között - írja az Infostart.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








