A kovász készítés és a barátságkenyér recept sem bonyolult, remek ajándék lehet idén karácsonyra. És nem is kerül sokba.
Nemrég örökranglistát publikált a Netflix a 10 legnézettebb, saját gyártású filmjéről. A streamingóriás először tett ilyet, ráadásul a nézettségi adatokat is megosztották. Íme:
- 1: Extraction: 99 millió
- 2: Madarak a dobozban: 89 millió
- 3: Spenser az igazság nyomában: 85 millió
- 4: 6 Underground - Hatan az alvilágból: 83 millió
- 5: Gyagyás gyilkosság: 73 millió
- 6: Az ír: 64.2 millió
- 7: Határok mentén: 63 millió
- 8: A másik Missy: 59 millió
- 9: A platform: 56,2 millió
- 10: Tökéletes pasi: 48 millió
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








