Karácsonyi sütemények az ünnepekre: ezek a legjobb karácsonyi receptek, így készülnek a legfinomabb karácsonyi sütik, köztük karácsonyi sütés nélküli sütik és karácsonyi aprósütik.
A koronavírus miatt kialakult helyzetet mindannyian máshogy tudjuk kezelni, mindenki máshogy éli meg. Vannak, akik teljesen tudatosan néznek szembe ezzel a helyzettel, azonban vannak olyanok is, akik inkább a tagadást választják vagy elbagatellizálják a járványt. A szakember szerint mind a két hozzáállás elfogadható. A HelloVidéknek dr. Gács Boróka tanácsadó szakpszichológus beszélt arról, hogyan dolgozzuk fel a vészhelyzet miatti stresszt.
A most kialakult helyzet mindenkiben különböző érzelmeket vált ki, ez teljesen rendben van. Ez egy nagyon bizonytalan helyzet, amiben sokan kiszolgáltatottnak érezhetjük magunkat, sokszor éljük át a tehetetlenség érzését is, és a mindennapjaink is felborulnak, erre mindenki másképp reagál. Sokan elbagatellizáljak, sokan viszont túlszorongják. Ebben a helyzetben azonban mind a két véglet rendben van, hiszen mindenki más és más. Mindannyian másként tudunk megküzdeni ezzel a stresszhelyzettel. Ha jól megfigyeljük az emberek viselkedését, akkor láthatjuk, hogy valóban ketté szakadt a társadalom.
- hangsúlyozta a szakember.
Abban az esetben, ha valaki nem hajlandó szembenézni a félelmeivel, akkor a későbbiekben az is előfordulhat, hogy még nagyobb traumával kell majd megbirkóznia. Például akkor mikor az elővigyázatlanságuk miatt megfertőződnek. Jelenleg ugyan még nem rendeltek el kijárási tilalmat viszont fel kell rá készülnünk, hogy a más országok példájára hazánkban is bevezetésre kerülhet ez a szabályozás.
- fogalmazott a pszichológus.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Az iskolák bezárása, az otthoni munkavégzés is új kihívás elé állít minket. A bezártság az, hogy a négy fal közé vagyunk kényszerülve - van, aki saját döntése miatt és van, aki a megbetegedés miatt - nagyon sok feszültséget okoz. Ezért is fontos, hogy ne hagyjuk el magunkat. A szakember számos olyan módszert ajánl, amivel ezt a feszültséget csökkenteni tudjuk. Ha ezek is érdekelnek, mindenképpen olvasd el a HelloVidék teljes cikkét a témában!
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








