A WHO szerint a magas lehet H5N1 madárinfluenza vírus koncentrációja a fertőzött állatok nyers tejében.
A felnőtt internetezők 90 százaléka rendelkezik okostelefonnal Magyarországon, viszont mindössze 56 százalékuk telepített eszközére vírusirtót - derül ki a K&H friss kutatásából. Fizikális visszaélés ellen a felhasználók 49 százaléka PIN-kóddal védekezik, de 18 százalékuk semmilyen feloldási védelmet nem használ. 2021-re 6000 milliárd dollárt költhetnek a világ vállalatai kibervédelemre - hangzott el a bankcsoport mai sajtótájékoztatóján, amit a Portfolio tudósított.
A K&H kutatást végzett Magyarországon kiberbiztonsági kérdésekben, Patonai István, a K&H informatikai vezetője a következő fontosabb részleteket ismertette az eredményekkel kapcsolatosan:
- ismertette Patonai István. Az okostelefonok többségét (49%) PIN-kóddal védik, a második legnépszerűbb megoldás az ujjlenyomat. 18%-ban képernyővédelmi megoldást nem használnak a felhasználók. A válaszadók 32%-a nem halott sosem a kétfaktoros azonosításról, 33%-uk hallott róla, de sosem használta. Alig 22% használ online vásárlás során kétfaktoros azonosítást.
Újságírói kérdésre Patonai elmondta, hogy több ezer ügyfelet érintő phishing-kampányok futnak rendszeresen, ha ezeket bejelenti korán egy felhasználó, egy ilyen károkozási kísérletet fél órán belül hatástalanítani tudnak. "Elenyésző" egyébként a sikeres kibertámadások száma, ezek többnyire az ügyfelek figyelmetlensége miatt történnek, a bank pedig megtérítette az elveszett összegeket.
A Cybersecurity Ventures jelentése szerint 1000 milliárd dollárt költöttek 2015-ben kiberbűnözés-elhárításra a vállalatok, 2021-re ez az érték a hatszorosára növekedhet.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Szerződést hosszabbított kapusával a szegedi kézilabdaklub
- Oeconomus kiszámolta, mi az olimpikonná válás ára
- Férfi vízilabda ob I: szépített az alsóházi párharcban a Miskolc
- Dráma Donald Trump bírósági tárgyalása előtt
- Itthon még nem engedélyezik, külföldön már hódít az erkélynapelem
- Gyászol a Diósgyőr focicsapata és szurkolói - elhunyt Tatár György