Közeleg augusztus 20-a, az új kenyér ünnepe, ami kiváló alkalmat teremt az otthoni kenyérsütés kipróbálására.
A felnőtt internetezők 90 százaléka rendelkezik okostelefonnal Magyarországon, viszont mindössze 56 százalékuk telepített eszközére vírusirtót - derül ki a K&H friss kutatásából. Fizikális visszaélés ellen a felhasználók 49 százaléka PIN-kóddal védekezik, de 18 százalékuk semmilyen feloldási védelmet nem használ. 2021-re 6000 milliárd dollárt költhetnek a világ vállalatai kibervédelemre - hangzott el a bankcsoport mai sajtótájékoztatóján, amit a Portfolio tudósított.
A K&H kutatást végzett Magyarországon kiberbiztonsági kérdésekben, Patonai István, a K&H informatikai vezetője a következő fontosabb részleteket ismertette az eredményekkel kapcsolatosan:
- ismertette Patonai István. Az okostelefonok többségét (49%) PIN-kóddal védik, a második legnépszerűbb megoldás az ujjlenyomat. 18%-ban képernyővédelmi megoldást nem használnak a felhasználók. A válaszadók 32%-a nem halott sosem a kétfaktoros azonosításról, 33%-uk hallott róla, de sosem használta. Alig 22% használ online vásárlás során kétfaktoros azonosítást.
Újságírói kérdésre Patonai elmondta, hogy több ezer ügyfelet érintő phishing-kampányok futnak rendszeresen, ha ezeket bejelenti korán egy felhasználó, egy ilyen károkozási kísérletet fél órán belül hatástalanítani tudnak. "Elenyésző" egyébként a sikeres kibertámadások száma, ezek többnyire az ügyfelek figyelmetlensége miatt történnek, a bank pedig megtérítette az elveszett összegeket.
A Cybersecurity Ventures jelentése szerint 1000 milliárd dollárt költöttek 2015-ben kiberbűnözés-elhárításra a vállalatok, 2021-re ez az érték a hatszorosára növekedhet.

Itt a friss árlista: ennyibe kerülhet az Ország Tortája 2025-ben szeletenként a magyar cukrászdákban
A tortákat augusztus 19-től lehet megkóstolni a Magyar Ízek Utcájában a Várkert Bazárban, és országszerte több száz cukrászdában.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egyre többen használják a hulladékudvarokat: így jut vissza a körforgásba a régi bútor, elektronikai eszköz
Most akár pénzjutalmat is nyerhet, aki a megjelölt napon adja le felesleges holmiját.
-
Ingyenes és könnyen elérhető: egyre többen használják a hulladékudvarokat
Aranykuka kampányt indított a MOHU.
-
Budapest Borfesztivál: minden kortyban élmény, minden cseppben elegancia (x)
A Budapest Borfesztivál szeptember 11. és 14. között 4 napra elfoglalja méltó helyét a borkultúra, a gasztronómia és az elegancia fellegvárában.


