Egyesítette erőit két hazai ingatlaniroda, mostantól keresztértékesítés is lesz náluk a lakások és házak terén.
Tízből kilenc magyar szerint az értékbecslő, az ingatlanhirdetési felület és a bank a lakáseladás és -vásárlás kötelező kelléke - derül ki egy friss felmérésből.
Ingatlanközvetítőre a megkérdezettek 86 százaléka szerint van szükség, közel hasonló arányban vélekednek így a hiteltanácsadókról. Befektetési szakembert azonban csak alig több mint a válaszadók fele venne igénybe az ingatlan-tranzakciójához - derül ki az OTP Ingatlanpont és az NRC Marketingkutató felméréséből.
A kutatás szerint az ingatlanirodát igénybe vevő eladók fele azért fordul közvetítőhöz, mert így számos vevőjelölthöz juthat. Ráadásul válogatott vásárlókhoz, hiszen 44 százalékuk arra számít, hogy az ingatlanos megóvja a nem megfelelő vevőjelöltektől. De az ingatlanos mellett biztonságban érzik magukat az eladók is, aki úgy érzik, segítségükkel elkerülhetők az eladási folyamat buktatói
Elsősorban a földrajzi távolság, az időnyomás és a magas ingatlanérték növelheti az ingatlanosok szerepét. Ha szorít az idő, a megkérdezettek 57 százaléka szerint érdemes ingatlanos segítségét kérni az eladáshoz. A fél évnél rövidebb időtartam keveseket motivál, viszont ha több mint hat hónapja hirdetik az ingatlant, 44 százalék szerint már érdemes közvetítővel tárgyalni.
Nagy értékű ingatlan eladásakor a megkérdezettek 40 százaléka fordulna ingatlanoshoz, hitellel vett lakáshoz a vásárlók közel ötöde tartaná érdemesnek ingatlaniroda igénybe vételét.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml