Az év végi időszakban szűkített nyitvatartással és korlátozott ügyintézési lehetőséggel működnek a kormányablakok és kormányhivatalok.
2 milliárd forintért vásárolhatott luxuslakásokat és üzlethelységeket a magyar labdarúgó válogatott csapatkapitánya, Dzsudzsák Balázs. Az ingatlanok pontosan megfelelnek a mostanában leginkább keresett kategóriáknak. Mennyit kaszálhat a focista ezzel a befektetésével?
A Debrecenben nyíló Párizsi Udvar bevásárlóközpontban Dzsudzsák Balázs is vásárolhatott ingatlanokat. A franciás hangulatot idéző üzletház teljes, négyezer négyzetméteres épületegyüttese három ütemben kerül kialakításra, egyenként hárommilliárd forintért. A Párizsi Udvarban nemcsak üzletek, vendéglátóegységek találhatók majd, hanem lakások is, többségük ötven-hatvan négyzetméteres, illetve a legfelső szinten száz négyzetméteres penthouse lakásokat alakítanak ki. Utóbbiakhoz kétszáz négyzetméteres zöld tetőterasz és gyönyörű panoráma tartozik.
Dzsudzsák hat lakást és ezer négyzetméter üzlethelyiséget vehetett meg. Ez a török Bursaspor légiósának nagyságrendileg kétmilliárd forintjába kerülhetett - írja a Borsonline.
Miért jó befektetés az ingatlan?
Az ingatlanpiaci elemzők szerint várhatóan emelkedni fog az ingatlanok ára a következő években, így a válogatott focista is jó befektetést csinálhat a vásárlással. Nemcsak sok pénzzel lehet érdemes ingatlanba fektetni a pénzünket, kisebb ingatlanokkal akár már pár millió forinttal is spekulálhatunk az árnövekedésre, ráadásul idő közben bérbe is adhatjuk a vásárolt ingatlanunkat. A piac működését a makrogazdasági helyzet, valamint a háztartások jövedelmi viszonyai és várakozásai mellett az határozza meg leginkább, hogy milyen piaci szereplők teremtik meg annak a lehetőségét, hogy a kereslet és a kínálat megtalálja egymást.
Az elmúlt egy évben a piacon elsősorban befektetési céllal jelentek meg a vásárlók, miközben a lakossági vásárlások területe csupán az elmúlt pár hónapban kezdett erősen növekedni. Ebben nagy szerepe volt a befektetési célú vásárlások által életre keltett piacnak, a devizahiteleseket mentő folyamatoknak és - nem utolsó sorban - az idén július elsejétől - immár a használt lakások vásárlására is felvehető - Családi Otthonteremtési Kedvezménynek.
Mindezek, a folyamatosan emelkedő árak mellett nemcsak az eddig elhalasztódott vásárlói oldalt erősítik, hanem az eladó ingatlanok piacán is új helyzetet teremtenek. Sokan most látnak lehetőséget arra, hogy hitellel terhelt nagyobb ingatlanjaikból minimális veszteséggel szálljanak ki és egy kisebb ingatlanba költözzenek.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A befektetési célú lakásvásárlások tavaly olyan mértékű áremelkedést indítottak el, amely idén már a vásárlásoknak is lökést adott. Az ingatlanhirdetések számának folyamatos növekedése jól mutatja, hogy az év elejétől egészen májusig egy dinamikusan bővülő kínálattal találkozhattunk, annak ellenére, hogy mind a hirdetések száma, mind a tényleges lakásvásárlások száma az év elején jelentősen visszaesett az előző évhez képest. A devizahitelek tavaszi elszámolása, valamint a forintosítás hatására azonban folyamatosan letisztult a lakosság számára rendelkezésre álló források köre, így márciustól júliusig nagymértékű bővülést mutatott a piac, ami vélhetően a statisztikákban is meg fog jelenni hamarosan.
Az év hátralévő részében várhatóan tovább növekedik a hazai ingatlanpiac, ami egyrészt a tranzakciók számában, másrészt a kínálat és az árak további növekedésében is meg fog jelenni. A következő fél évben a karácsonyi szezonban várható visszaeséstől eltekintve a növekedés várhatóan nem fog megszűnni, legfeljebb annak dinamikája fog lassulni. A bővülésnek a jövő évben a megemelkedett árak mellett a szűkülő kereslet fog határt szabni amellett, hogy a kínálati oldalon is növekedni fog az értékesítésre váró használtlakás-állomány.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








