Ónos szitálás is lehet ma, a hőmérséklet nem növekszik érdemben az ország területének jelentps részén.
Már a vidéki egyetemi városokban is felpörgött az albérleti piac, igaz az árak még mindig alacsonyabbak, mint Budapesten - írja a Napi Gazdaság.
A lap idézte Déry Attilát, az Otthon Centrum elemzőjét, aki elmondta: a nagyobb egyetemi városok közül Pécs és Miskolc viszonylag olcsó, négyzetméterenként ezer forintos bérleti díjjal lehet számolni.
Debrecenben és Szegeden valamivel magasabbak az árak, de egy 50 négyzetméter körüli, 2-3 főnek is alkalmas lakáshoz havi 70 ezer forintért hozzá lehet jutni - mondta. Győrben és Sopronban ennél drágábbak az albérletek - tette hozzá.
Rutai Gábor, a Duna House PR- és elemzési vezetője elmondta: adataik szerint leginkább Szombathelyen és Debrecenben ugrottak meg az albérletárak. Előbbi helyen átlagosan 50 százalékkal, a cívisvárosban harmadával voltak magasabbak a négyzetméterárak az idei első félévben 2014 első hat hónapjához képest.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








