Tényleg el lehet jutni 5 perc alatt az ügyintézőig

Pénzcentrum
2015. január 7. 10:02

A hívás indításától számított 5 percen belül ügyintézőt kell kapcsolniuk a szolgáltatóknak az új szabály szerint. A saját tesztjük alapján meglepően pozitív eredményeket talált a Metropol.

Az előzetes feltételezésekkel ellentétben a lap sok szolgáltatónál az előírt 5 perces várakozási idő előtt eljutott a telefonos ügyintézőhöz. A Magyar Postánál például két és fél percet várakoztak. A Sprinter futárszolgálatot is tesztelték, ott 20 másodperc alatt jutottak el az élő szóig.

A Magyar Telekomnál csalódás érte őket, 12 és fél percet várakoztak, amiből 10 perc volt csak a zene. A BKK-nál pedig 1 percen belül jutottak egy MOL Bubis ügyintézőhöz. A Főgáz, a NAV és az Elmű is jóval az 5 perces határ alatt kapcsolt.

Ha mégis panaszunk lenne, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz (NFH) kell fordulni, így indul vizsgálat az adott szolgáltató ellen. A vizsgálat részeként a hatóság ellenőrzi például, hogy a szolgáltató mindent megtett-e, hogy ésszerű várakozási időt alakítson ki.

NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. július 17. csütörtök
Endre, Elek
29. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?