Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
Egymilliós öltözék egy estére: Sarka Kata világhírű tervezők cuccaiban jelent meg a VIVA Comet díjátadón. Egy kisebb vagyonba került a ruhája, a táskája és a cipője.
Hajdú Péter felesége pink színű, A-szabásvonalú Yves Saint Laurent ruhát viselt, ami hétszázezer forintba kerül, a lakkcipője pedig háromszázezer forintba, ezt szintén a francia dizájner tervezte. A táskája Jimmy Choo, és több mint kétszázezer forintba kerül. Ezeket a márkákat Sarka Kata elmondása szerint Magyarországon kizárólag az Andrássy úti luxusáruházban lehet megvásárolni - írta a Blikk.
A pár nemcsak ruhákra költ milliókat, ingatlanokba is igen sok pénzt fektettek. Egy törökbálinti luxusvillában élnek, ahová tavaly a nagyközönség is beleshetett a Hal a tortán című műsor keretei között. A többi sztárvendég teljesen el volt ájulva a ház méreteitől és felszereltségétől. Emellett pedig egy balatoni nyaralója is van a párnak, ahol a nyári hónapok nagy részét töltik, ha épp nem utaznak külföldre. A balatonföldvári ingatlan a hvg.hu információi szerint 40 millió forintba került, ami valószínűleg aprópénz a házaspárnak, és valójában ők is ki tudnának csengetni ennél sokkal nagyobb összeget egy luxusvilláért.
Nem is gondolnánk valójában milyen kelendőek a több száz milliós luxusvillák a Balaton partján. Ezen ingatlanok többnyire a balatoni régió legkiemeltebb részein fekszenek, kivitelezésük, az építésük során felhasznált anyagok, valamint felszereltségük is magas színvonalú, minden tekintetben megfelelnek egy luxusingatlannal szemben támasztott követelményeknek. Egy hétköznapi ember számára rengeteg extra található ezekben az épületekben; mint például edzőterem, szolárium, feszített víztükrű medence(!), moziterem, billiárd terem, vagy éppen teniszpálya. Az ár önmagában azonban nem lehet a luxus címke feltétele, hiszen ebben a szegmensben mindennek egyaránt prémium minőségűnek kell lennie. A Pénzcentrum.hu összeszedte az 5 legdrágább, legmutatósabb nyaralót. Ide kattintva még többet olvashatsz a témában.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







