Mit ünneplünk karácsonykor és szenteste? Ez a karácsony szó jelentése, a karácsonyfa állítás eredete
A karácsonyfa-állítás a 17. századtól német területekről terjedt el.
A FŐTÁV Zrt. július 1-jétől 10 százalékos alapdíjkedvezményt biztosít a lakossági, lakás célú távhőszolgáltatási alapdíjból, melynek átlagos mértéke bruttó 593 forint havonta - olvasható a fővárosi energiaszolgáltató közleményében.
A díjcsökkentést a működési költségeken elért megtakarítások teszik lehetővé, amit a FŐTÁV Zrt. a stratégiájának (versenyképesség fokozása) megfelelően át kíván adni a fogyasztóinak.
A fővárosban a lakossági távhőfelhasználók döntő többsége a távhőszolgáltatási alapdíjat a tulajdonában álló lakás légtérfogata alapján fizeti. A fővárosban az átlagos méretű (52 négyzetméter alapterületű, 135 légköbméteres), fűtéssel és használati melegvíz-szolgáltatással ellátott lakás havi bruttó alapdíja 5927 forint. Júliustól tehát egy átlagos lakás havi alapdíja 593 forinttal csökken, így 2012-ben a megtakarítás lakásonként átlagosan 3558 forint lesz.
Az első alacsonyabb alapdíjú számlát a június végén kézbesített, a júliusi alapdíjat tartalmazó számlán érvényesíti a szolgáltató. A FŐTÁV Zrt. a hátralékkal nem rendelkező ügyfelei számára további egyszeri alapdíj-jóváírást tervez. A további alapdíj-jóváírás feltételeiről a Társaság június 15-e után ad tájékoztatást.
A karácsonyfa-állítás a 17. századtól német területekről terjedt el.
Az év végi időszakban szűkített nyitvatartással és korlátozott ügyintézési lehetőséggel működnek a kormányablakok és kormányhivatalok.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.


