Milliókat költ el a miskolci önkormányzat az illegális szemétlarakók felszámolására, de ez gyakorlatilag semmire sem elég - írja a Világgazdaság.
15 millió forintot különített el a miskolci önkormányzat arra, hogy ne legyen több illegális szemétlerakó a városban, ám hosszan tartó eredményt így sem tudnak elérni. A hivatalos szervek jelenleg a helyzet feltérképezésén dolgoznak: a városban élőket hónapok óta olyan szemét fogadja, amelyet korábban csak a Nápolyról szóló híradásokban láthattak.
"Az elkeserítő az, hogy ez az összeg lehetne akár a többszöröse, akkor sem jelentene megoldást, hiszen a szemetelők szinte napokon belül újratermelik a szeméthegyeket" - nyilatkozta a lapnak Dobos Tímea, a borsodi megyeszékhely polgármesteri hivatalának szóvivője, aki elmondta, hogy rendszeresen szerveznek hulladékgyűjtő akciókat, azonban néhány napon belül újra megjelennek a szeméthegyek a város különböző pontjain.
A megoldást az hozhatja el a szóvivő szerint, ha térfigyelő kamerákat tesznek a város minél több pontjára, ez azonban sokba kerül, ahogy a szemét elszállítása is.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








