Erdélyi Mónika, a megszűnt kibeszélő műsor egykori háziasszonya továbbra sem tudja értékesíteni Budapest környéki ingatlanát. Erdélyi Mónika lassan másfél éve árulja 300 négyzetméteres luxusotthonát, azonban mivel nem akad vevő, az épület csak viszi a pénzt.
Az egykori műsorvezető és családja már nem is él az érdligeti családi házban. Mónika gyermekeivel, Vikivel és Olíviával egy Budapest belvárosához közeli albérletben tengeti életét, és hiába áll a ház üresen, az alapvető kiadásokat és rezsit még így is fizetni kell.

Bár számos extrával rendelkezik a 960 négyzetméteres telken álló ingatlan - a házban négy szoba valamint két nappali is helyet kapott, emellett az épület 60 négyzetméteres pincéjében egy szauna is található, a kertben pedig még medence is van - a műsorvezető mégse tud szabadulni tőle, pedig nagy szüksége lenne rá.
Mónikának igencsak szüksége lenne a pénzre, még annak ellenére is, hogy a hírek szerint állandó havi apanázst kap az RTL-el kötött szerződése értelmében a csatornától. A Blikk információi szerint ugyanis Mónika házát 13,75 millió forintos jelzálog terheli, vállalkozása pedig folyamatosan mínuszban van, és ha ez nem lenne elég, még az APEH is kiszúrta, hogy gondok vannak, ugyanis a hátralékkezelési osztály végrehajtást rendelt el az egykori műsorvezető cége ellen.
Tanácsként az ingatlanközvetítéssel foglalkozó cégek számos trükkel, vevőcsalogató praktikával szolgálnak az ingatlanjukat mihamarabb eladni vágyó tulajdonosoknak.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Fontos a helyesen megfogalmazott hirdetési szöveg és a hozzá tartozó jó minőségű fényképek, amik lehetőség szerint minél többet mutatnak az adott helyiségből. Az is jó benyomást kelt az érdeklődőkben, ha kiszellőztetett, tiszta lakásba lépnek be. Semmi esetre se legyenek sötétben a szobák, ha a természetes fény nem elég inkább kapcsoljuk fel a villanyokat még fényes nappal is.
Nyugat-Európában és az USA-ban egyre elterjedtebb módszer az otthonok értékesítésében a "home stage"-ing (otthondíszlet) is. Az otthondíszletet alkalmazó szakember előkészíti a lakást az értékesítésre és meghatározza, hogy mit kell tennie a tulajdonosnak a lakás berendezésével annak érdekében, hogy a bemutatás a potenciális vevőnek a lehető legjobbra sikerüljön.

Kiadták a riasztást, egyre durvul a kánikula Magyarországon: rettentő meleg lesz ezekben a megyékben
Szinte az egész országra másodfokú, narancs riasztást adtak ki a várható hőség miatt a következő napokra vonatkozóan.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


