Tovább folytatódik a harc a fogyasztókért. Nemcsak a Főgáznak fontos a január 13.-tól 90 napig megszerzett ügyfélkör, a Tigáz is beadta kérelmét a területének bővítésére.
A Magyar Energia Hivatal (MEH) által korábban 90 napra felfüggesztett EMFESZ ügyfeleinek egy részét 2011. január 13-tól a TIGÁZ Zrt. szolgálja ki. Annak érdekében, hogy a TIGÁZ ezt követően is elláthassa az érintett budapestieket, egyetemes szolgáltatási működési engedélyének módosítását kérte a MEH-től.
A gázszolgáltató Pest megyében már eddig is 400 ezer ügyfele számára biztosította a földgázt, január közepétől további, közel 60 000 budapesti és Pest megyei felhasználóval bővült ez a kör. Őket kívánják megtartani, viszont a főgáz is számít ugyanezekre az ügyfelekre. Mint ahogy már korábban írtuk a Főgáz Zrt. 75 ezer ember megtartását tervezi a Tigáz területén.
A budapestieknek a TIGÁZ Zrt. a jövőben a választás lehetőségét kívánja nyújtani, hogy a kedvező, szimpatikus szolgáltatót választhassák. A fogyasztók eddigi visszajelzése pozitív volt az új fővárosi gázszolgáltató, a TIGÁZ kapcsán -állította a cég.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








