Az EMFESZ Kft. gázszolgáltató engedélyeinek visszavonása után, január 13.-ától, nagyobb ügyfélkör került 90 napra a Főgáz Zrt. ügyfelei közzé. A 75 ezer embert továbbra is megtartani akaró vállalat kérvényezte szolgáltatási területének végleges kibővítését - írja a Világgazdaság.
Ezzel a kibővítéssel véglegesen a Főgázé lehet ez a 75 ezer ügyfelet lefedő terület. A Magyar Energia Hivatalnak (MEH) április 13.-ig kell dönteni a területek hovatartozásáról. Eredetileg Tigáz területén lévő felhasználók többség is szívesebben maradna a jelenleg végső menedékes szolgáltatójánál, csupán 0,4%-uk szeretne a Tigázhoz visszamenni - Mondta Koncz László a Főgáz Zrt. vezérigazgatója, egy a cég által készített felmérésre hivatkozva.
A helyzetet tovább bonyolítja, hogy az EMFESZ-hez tartozó, de korábban Főgáz területen most kijelölt fő menedékes szolgáltató a Tigáz is meg kívánja tartani a most szerzett területet, erre vonatkozó kérelmének leadási határideje március 1. A terület fogyasztóit ugyanakkor, közel 57 ezres kör, a Főgáz is visszavárja saját berkeibe.
A verseny elsősorban szolgáltatások minőségének terén zajlik a fogyasztókért, ugyanis az árazás, mind a Tiszántúlon, mind a fővárosban egységes lesz.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani