Hivatalossá vált, hogy Nicolas Cage többé nem tulajdonosa New Orleans-i ingatlanjainak. Cage hitelezője, a Regions Bank ugyanis visszavette mindkét lakását, mivel a világsztár nem tudta fizetni jelzáloghitelét.
Mint arról nemrég beszámoltunk, komoly bajban van Nicolas Cage. A Nemzet aranya és a Tolvajtempó sztárjának - adósságai miatt- több értékes házát is értékesítenie kell.
Hírügynökség információk szerint Nicolas Cage 20 millió dollárra perli volt gazdasági menedzserét, mivel állítása szerint a tanácsadó útmutatásai vitték csődbe. A színész anyagi helyzete jelentősen megingott, és egykori gazdasági menedzserét, Samuel J. Levin-t vádolja azzal, hogy rossz tanácsokat adott, és elmulasztotta értesíteni őt halmozódó tartozásairól.

Sajtóhírek szerint az Oscar-díjas filmszínésznek több luxusingatlanát is el kell adnia: csodálatos angliai kastélyát például 5 millió fontért (1,5 milliárd forint) dobta piacra. Bel Air-ben található villája pedig már el is kelt, méghozzá a hírek szerint 15 millió dollárért, azaz közel 4 milliárd forintért. Az ingatlant - mely szakértők szerint akár 35 millió dollárt is érhet- Cage tíz évvel ezelőtt vásárolta, 7 millió dollár körüli összegért.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Azt is lehetett tudni, hogy a sztár két New Orleans-i házát is árulja, egyenként több, mint 5 millió dollárért (883 millió forint). Most azonban bizonyossá vált, hogy a színésznek hitelező a Regions Bank nem tud tovább várni, és visszavette mindkét ingatlant, összesen 4,5 millió dollárért -így Cage több millió dollárt bukott a hitelügyleten.
Úgy tudni, a sztár amerikai adóhatóságnak is tartozik, összesen 6 millió dollárral.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








