Az Ikea az első lakásvásárlókat célozta meg legújabb akciójával Nagy-Britanniában. Egészen pontosan úgynevezett otthon-csomagokat árul kész lakásokkal, saját, önálló parcellákon, a cél pedig a szélesebb réteg számára is elérhető saját lakások kialakítása.
Az otthon-csomagok koncepciója egyébként még a kilencvenes években indult hódító útjára Svédországban. A népszerűség nem is maradt el, évente mintegy 1000 ilyen új házat építenek Skandináviában.
Az Ikea által készített otthon-csomagok mindegyike környezetbarát működésű, újrafelhasználható anyagokból készült, napelemekkel termel energiát, illetve az egyéb geotermikus felszerelések is a design részét képezik.
Mindegyik ingatlan déli fekvésű annak érdekében, hogy minél több napsugár legyen képes a lakást felmelegíteni. Az egyes lakások építésének költsége 100 és 125 ezer font (36-45 millió forint) között mozog. Egy két hálószobás ingatlant 132,5 - 139,5 ezer fontért (48-51 millió forintért), három hálószobásat pedig 150 ezer fontért (54 millió forintért) kaphatnak meg az új lakók.
A skandináv áruházban olyan nagy érdeklődésre számítanak, hogy különböző szabályokat találtak ki az értékesítésre. Azok számíthatnak előnyre, akiknek ez lenne az első lakásuk, s jövedelmük pedig 15 és 35 ezer font (5,5 és 13 millió forint) közötti. Emellett az egyes jelentkezőket interjúra hívják be, s még akár egy lottósorsolás is dönthet a lakások sorsáról.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








