Új lakás vásárlása esetén az úgynevezett előértékesítési periódusnak köszönhetően bevezető áron veheted meg lakásodat, amellyel általában 3 százalékos megtakarítás érhető el vagy kedvező fizetési ütemezést kínálnak - elég csupán az ár 10-20 százalékát befizetni, a fennmaradó összeget az átadás után - számodra a fejlesztők.
Az Otthon Centrum elemzéséből kiderül, hogy az előértékesítési periódus a projektnek az a szakasza, amikor nincs végleges marketinganyag, a lakások sem rendelkeznek végleges alaprajzzal és az átadásnak is csupán hónapokban megadott intervalluma van.
A vásárlással mindenki jól járhat, a beruházónak 20-25 százalékos értékesítettség esetén hajlandó finanszírozni a bank az egyes fejlesztéseket, a vevőnek a számtalan kedvező fizetési ajánlat mellett extra felszereltséget kínálnak, - például konyhabútor beépítése - továbbá beleszólhatsz a belső kialakításba és nem utolsó sorban a teljes lakáskínálatból válogathatsz.
Ilyen kezdeti előnyöket kihasználva belvárosi vagy Duna-parti lakás esetén 2-3 év múlva akár 50 százalékkal drágábban értékesítheted az ingatlant.

Kiadták a riasztást, egyre durvul a kánikula Magyarországon: rettentő meleg lesz ezekben a megyékben
Szinte az egész országra másodfokú, narancs riasztást adtak ki a várható hőség miatt a következő napokra vonatkozóan.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


