A megawattos töltési technológia elméletileg akár 5 perces töltési időt is lehetővé tesz.
Még több egyetem bevonását tervezi az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) a Tanítsunk Magyarországért programba - közölte a minisztérium gazdaságstratégiáért és szabályozásért felelős államtitkára.
György László célként azt jelölte meg, hogy minden egyetemi városban működjön a program, a gyerekek pedig ezáltal a tehetségüknek megfelelő pályát fussanak be. A programban eddig 200 mentor, 800 mentorált és 4 egyetemi központ vett részt. Az egyetemista mentorok feladata, hogy a munka- és továbbtanulási lehetőségektől távoli településeken élő fiataloknak megmutassák a világot, és ezáltal segítsék a gyerekeket abban, hogy merjenek nagyobbat álmodni - mondta
Ismertette: ahhoz, hogy valaki mentor lehessen, el kell végeznie az egyetemen a Tanítsunk Magyarországért kurzust. A mentorok 30 ezer forint ösztöndíjat kapnak munkájukért cserébe, és további célprémiumokban részesülnek, ha mentoráljuk jól teljesít - tette hozzá.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


