A kiberbűnözők egyre kifinomultabb módszerekkel kerülik meg a jelszavas és többfaktoros hitelesítési rendszereket.
Az Allianz Nyugdíjpénztár tagjai 2019. első fél évében 3 milliárd 719 millió forinttal gyarapították egyéni megtakarításaikat, mely 200 millió forinttal haladta meg a 2018. első félévi befizetéseket.
A önkéntes nyugdíjpénztár közölte: a pénztártagok teljes megtakarítása 9 százalékkal 203 milliárd 500 millió forintra emelkedett az idei első fél évben, átlépve ezzel a 200 milliárd forintos határt. Tavaly az első fél év végén a nyugdíjpénztár 186 milliárd 462 millió forint megtakarítással rendelkezett, 2018 végére 198 milliárd 341 millió forintra emelkedtek a tagi megtakarítások.
A munkáltatói befizetések az év eleji visszaesést követően jelentősen, 60 százalékot is meghaladó mértékben emelkedtek, az első fél év végén elérték a 1 milliárd 796 millió forintot, bár elmaradtak az előző év azonos időszakának 2 milliárd 700 millió forintos befizetéseitől.
Az idén az Allianz Nyugdíjpénztár 177 947 tagja közül 46 471 személy igényelt vissza befizetései után adókedvezményt, ami 5,75 százalékos növekedés az előző évhez képest. A NAV 1 milliárd 451 millió forintot utalt át a pénztártagok számlájára, a visszaigényelt összeg 10,2 százalékkal haladta meg a 2018. évi értéket - áll az Allianz Nyugdíjpénztár közleményében.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








