Az MNB a korábbinál lassabb ütemben haladva, hónapról hónapra, adatvezérelten dönt az alapkamat további mérsékléséről.
Szomorúan tudatjuk mindazokkal, akik ismerik és szeretik, hogy gyermekkorunk kedvenc mesefigurája, Süsü, a sárkány nem került be az MNB emlékérme-kibocsátási programjába.
Nagyot ment tegnap a Bors cikke a hazai sajtóban, illetve a közösségi oldalakon, miszerint hamarosan "Érmét nyomnak Süsü tiszteletére". A bulvárlapnak elvileg Csukás István árulkodott: "Nagy megtiszteltetés, hogy Süsü pénzérme lesz, ami be is váltható majd. Ebből én azt következtetem ki, hogy a Süsü érmére már megérett a gazdaságunk, és ez jó hír."
- fogalmaz a cikkben a nagy mesemondó. Noha a cikk szerint a híres mesefigura megálmodóját alaposan meglepte a hír, amikor megtudta, hogy a Magyar Nemzeti Bank (MNB) emlékérmét akar Süsü tiszteletére kibocsátani, a Jegybank lapunk számára küldött tájékoztatása szerint
"Az MNB minden esetben társadalmi konzultáción kéri ki a nyilvánosság véleményét. Valóban érkezett javaslat egy klasszikus magyar meséket bemutató sorozat indítására, de erről döntés még nem született" - árulta el a Jegybank a Pénzcentrum megkeresésére.
Az MNB május 7-én közzétett közleménye szerint a 2019-es emlékérme-kibocsátási programról szóló nyilvános konzultáció keretében több mint tizenhatezer (tavalyhoz képest 33 százalékkal több) voks érkezett a meghirdetett tematikákra, és számos további témajavaslatot is beküldtek az emlékérmék iránt érdeklődők. 2019-ben két új emlékérme-sorozat debütál, egyiken jellegzetes hazai állat-és növényfajok, másikon híres magyar földrajz- és néprajzkutatók szerepelnek majd.
Borítókép: MTI Fotó/Mónus Márton
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Karácsony Gergely: számomra lehetőség, hogy megváltozott a választási rendszer
- Új szabályozást vezet be az EU a pazarlás ellen, mégpedig a javítást
- Itt a tizenharmadik: óriási újításokkal indul a Budapest Park újabb szezonja
- Óriási doppingbotrány Kínában, Kapás Boglárka utólag újabb olimpiai érmet kaphat?
- Kiderült, pontosan hol temették el Platónt
- A pénzügyminiszter 12 pontja felrobbanthatja a német kormánykoalíciót