A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
Meglepő akcióval csábít minket bankváltásra a CIB, most akár egy autót is nyerhetünk, ha helyesen válaszolunk a pénzintézet által feltett kérdésére. De vajon hol van a trükk, tényleg megéri bankot váltani ezért? A kérdéseket a Pénzcentrum kalkulátorának segítségével válaszoljuk meg.
Meglepő akcióval jött ki a CIB, aki most nyit bankszámlát náluk, az Skoda Citigo autót nyerhet. Ehhez egy számot kell megtippelni, azt kell kitalálni, hogy az akciós időszak alatt (március 31-től május 31-ig) hány, 1979-ben született személy adja le a tippjét az akció keretei között. Aki a legjobb megoldást adja, az nyeri az autót, ha egyezés van, akkor az nyer, aki korábban adta le a tippet. További feltétel, hogy 2017 február 1-je után nem lehet élő CIB-es bankszámlánk.
Hol a trükk?
A CIB Eco számlacsomagja egyébként közel ingyen használható termék, így aki most keres számlacsomagot, annak nem rossz ötlet ezt választania.
Persze a bankválasztás az egyéni preferenciáktól is függ, így sokan eleve más számlacsomaggal járhatnak jól. Ahhoz, hogy a számunkra leginkább megfelelő terméket tudjuk kiválasztani érdemes online kalkulációt végezni, amit a Pénzcentrum bankszámla-kalkulátorával is megtehetsz.
Itt egyébként átlagos jövedelem és használat mellett is a CIB termékét találjuk az élen, az első évben ingyen lehet használni, és a második évben is csupán a bankkártya díját számítják fel. Ez egyébként 2900 forint, és a feltételek között mindössze havi 85 ezer forint jóváírásra van ehhez szükség. Előkelő helyen vannak egyébként a Sberbank és az OTP számlacsomagjai is, de a teljes kalkulációt érdemes elvégezni a kalkulátorunkban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








