Márciusban és áprilisban is leállások várhatóak a CIB Bank rendszereiben karbantartás miatt.
A bankkártyával rendelkező felnőttek több mint fele, ahol csak teheti, kártyával fizet - derül ki egy friss kutatásból. A 18 évnél idősebbek csupán 16 százaléka részesíti előnyben a készpénzes fizetést a bankkártyás vagy mobiltelefonos fizetéssel szemben.
A 2020-as év számos szempontból a fizetési szokásokat is megváltoztatta. Sokan a korábbiaknál jóval több időt töltöttek otthon - ebből kifolyólag az online vásárlások aránya is megnőtt. Azoknak pedig, akik fizikai üzletekben vásároltak, rengeteg helyen hívták fel a figyelmét, hogy a fertőzés-veszély csökkentése érdekében inkább kártyával vagy mobiltelefonnal fizessenek a készpénz helyett.
Egy az OTP Bank megbízásából végzett friss kutatás alapján a felnőtt lakosság nagyjából 80 százaléka rendelkezik bankkártyával, és az említettek 57 százaléka, ahol csak lehet a kártyás, vagy a mobiltelefonos fizetést választja. A készpénzes vásárlásokat a felnőtt lakosság mindössze 16 százaléka részesíti előnyben a bankkártyás vagy mobilos fizetéssel szemben, míg a megkérdezettek 27 százaléka egyaránt használja a készpénzes és az elektronikus fizetési lehetőségeket.
- nyilatkozta Hideg Noémi, az OTP Bank Kártya Elfogadói és Fejlesztési Főosztályának vezetője.
Az online pénztárgépet használó vállalkozások számára törvényben előírt határidő érezhető változást hozott 2020 végére mind a POS-terminálok igénylésében - hívja fel a figyelmet a vezető. Hozzátette: Az elektronikus fizetési forgalom 2020 utolsó hónapjában csaknem 10 százalékkal nőtt a hitelintézet adatai szerint a tavaly decemberihez képest, ám jelentős átrendeződés volt tapasztalható:
Már ezt a döntést is kivették a nők a férfiak kezéből? Ebben az ő szavuk a döntő: egyre tudatosabbak
Az egészséges és hosszú élet mellett a pénzügyi biztonság is elsődleges lett a nőknél és erősödött a nők gazdasági jelenléte is.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Jelentősen átalakítja a szülészeteket a kormány - a nap hírei
- Telt ház előtt játszik a magyar fociválogatott pénteken
- Állami támogatások: komoly feszültségforrás készül az EU-tagállamok között
- Az eddigi külügyminiszter alakít kormányt Bulgáriában
- Váratlan előnyét találták meg a Covid-oltásoknak
- IPC: Gázában éhínség szintű az élelmiszerhiány