Izrael történetének legnagyobb piramisjáték-csalója, Michael David Greenfield mintegy 200 millió dolláros kárt okozott. A szálak Magyarországon futnak össze.
Ez vár a magyarokra kedvenc befektetési formájuk kivezetése után: tényleg nagy bukó lesz?
A rendkívül népszerű,16 százalékos kamatot fizető Prémium Magyar Állampapírt kivezetése után bevezették az ötéves sorozatot, amely az infláció felett 0,25 százalék kamatprémiumot fizet, és a nyolcéves sorozatot, amely egy százalék kamatprémiumot fizet.
Kivezette május 31-től a Magyar Államkincstár a rendkívül népszerű, jövőre 16 százalékos kamatot fizető Prémium Magyar Állampapírt, amiből több ezermilliárd forintot vásárolt a lakosság az utóbbi hónapokban. Helyettük bevezették a 2028/L ötéves sorozatot, amely az infláció felett 0,25 százalék kamatprémiumot fizet,
és a 2031/I nyolcéves sorozatot, amely egy százalék kamatprémiumot fizet.
Az új sorozatokkal jelentősen, fél százalékkal csökkentették kamatprémium mértékét, így valamivel kevésbé éri majd meg ebbe fektetnünk a pénzünket. Ettől függetlenül viszont egyáltalán nem biztos, hogy bármilyen befektetés versenyezni tudna ezzel - írja a Telex.
Elemzők szerint az új sorozatok az alacsonyabb kamatprémium miatt egyértelműen rosszabbak, mint az előzők voltak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








