Növekvő forgalom mellett emelkedett a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe a héten.
A Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe, a BUX 42 108,63 ponton zárt pénteken, az előző heti zárásnál 1361,21 ponttal, 3,13 százalékkal alacsonyabban.
A forgalom az előző heti 71,247 milliárd forintról 64,233 forintra csökkent, a vezető részvények a Magyar Telekom kivételével gyengültek. Az Equilor Befektetési Zrt. összefoglalója szerint a héten jórészt az Oroszország elleni olajembargó hírei, illetve a negyedéves jelentések közzététele befolyásolta a BÉT-en az árfolyamokat.
A tőzsdeindex a nemzetközi hangulathoz igazodva eséssel kezdte a hetet, a lehetséges embargó hírére a Mol jelentősen, a vezető részvények közül a legnagyobb mértékben gyengült. A tőzsdei hangulat kedden is csak átmenetileg javult, a hét többi napján ismét csökkent a BUX. Ezzel együtt a Mol árfolyama tovább esett, és az OTP is jelentősen gyengült. A két vezető kibocsátó részvényeinek értékcsökkenése a péntek hajnali gyorsjelentések után is folytatódott, mivel az első negyedévben gyengébb eredményeket értek el, mint amire az elemzők számítottak.
- A héten a legnagyobb mértékben, 5,09 százalékkal az OTP árfolyama csökkent, pénteken 10 250 forinton zárt, heti forgalma 38,463 milliárd forint volt.
- A Mol 4,25 százalékos gyengüléssel 2928 forinton fejezte be a kereskedést, 15,587 milliárd forintos forgalom mellett.
- A Richter-részvények értéke kisebb mértékben, 0,84 százalékkal csökkent, a pénteki zárásra 7090 forintig jutott. Heti forgalma kevéssel meghaladta a 7,5 milliárd forintot.
- A Magyar Telekom a hét egyetlen erősödő részvényeként 2,96 százalékot gyarapodott, 400 forinton állt meg, összforgalma megközelítette a 931 millió forintot. A kis és közepes részvények indexe, a BUMIX 0,69 százalékos csökkenéssel 4020,88 pontra esett, majdnem 1,75 milliárd forintos forgalomban.
- További hazai és nemzetközi részvényárfolyamok, indexek, devizaárfolyamok ITT!
Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








