A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Pénzesőnek örülhettek utcai járókelők Belgiumban: több tízezer euró szállingózott a levegőből egy lopás után. Kapkodtak is két kézzel a bankókért, ám két év börtönt kockáztatnak, akik nem szolgáltatják vissza a pénzt.
A "gazdag csapadék" Zedelgem városában örvendeztette meg a járókelőket. A tolvajok egy széfet zsákmányoltak egy házból, ám hamar üldözőbe vették őket a rendőrök. Erre a bűnözők kidobták kocsijukból a nyitott széfet pénzestül, hogy lassítsák a rendőrséget, és a levegőbe röppent felhőnyi 50, 100 és 200 eurós.
Egy járókelő összesen 10 ezer eurót zsákmányolt - 3 millió forintot -, ám nem sokáig örülhetett, mert rögvest elszedte tőle a köteg pénzt egy rendőr. Csak néhányan szolgáltatták vissza - eddig - a "talált" pénzt. A rendőrség felszólította a lakosságot a beszolgáltatásra.
A pénzfeláldozás eredményes volt: a rablóknak nyomuk veszett - adta hírül a BBC.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








