A magyar jégkorong-válogatott sikere mágnesként vonzza a szponzorjelölteket. A Magyar Jégkorong Szövetség elnöke, Studniczky Ferenc bízik abban, hogy a két főtámogató mellé újabb cégek csatlakoznak a közeljövőben - írja a Napi Gazdaság.
Az elnök szerint egyértelműen a feljutás eredménye a fokozott érdeklődés a szponzorok részéről. Ebben az évben 230 milliós költségvetésből gazdálkodik a szövetség, a tervek szerint évente 50 millióval emelhetné a keretet a hosszú távú szponzorációs politika. A magasabb keretből több jutna a korosztályos csapatoknak és az utánpótlásképzésre, így a válogatott nagyobb eséllyel célozhatná meg a bennmaradást az A csoportban.
A szponzorok mellett az állam és az önkormányzatok is támogatják a sportágat, a fejlesztések eredménye az elmúlt négy évben épült tíz jégpálya. A célok között szerepel egy A csoportos vb-rendezés is, ez további létesítménybővítést igényelne. A labdarúgás mintájára fontolóra vették a közös rendezés lehetőségét, de ettől a szövetség elzárkózott.
A szövetség már tárgyal az egyik utazási irodával a jövő évi világbajnokságra történő sportutaztatás lehetőségeiről. Igyekeznek megteremteni annak lehetőségét, hogy a szurkolók Magyarországon is tudjanak jegyeket vásárolni a Kanada, a Szlovákia és a Fehéroroszország elleni világbajnoki mérkőzésekre.
Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








