Sokan élnek az M1 regionális matrica kedvezményes lehetőségével, közel 23 ezer darab 2026-os e-matrica fogyott az első héten.
Kvíz: Ismered a Balatont, mint a tenyeredet? Teszteld, mennyit tudsz valójában a magyar tengerről!
A Balaton, Magyarország legnagyobb tava, nem csupán földrajzi szempontból kiemelkedő, a vidék gazdag történelme, lenyűgöző tájai, a nosztalgia a magyar kultúra megkerülhetetlen szimbolumává tette a magyar tengert. Ezáltal a Balaton olyan gazdag téma is, melyről mindenki tud valamit, de senki sem tudhat mindent. A mai kvíz során próbára teheted, te mennyit tudsz a Balcsiról, egyúttal pedig új információkat is tanulhatsz az ország egyik legkedvesebb taváról. Csapjunk bele!
Kvíz: Ismered a Balatont, mint a tenyeredet? Teszteld, mennyit tudsz valójában a magyar tengerről!
Címlapkép: Bodnár Boglárka, MTI/MTVA
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








