A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Kvíz: Jól ismered a magyar vidék településeit, városait és kis falvait? Mutasd, mennyit tudsz róluk!
A Pénzcentrum gyakran foglalkozik demográfiai témákkal, így cikkeinkben sűrűn fordulnak elő mindenféle településnevek szerte az országból. Bár kevesen ismerik mind a 3154 magyar települést, a legtöbben már sokról hallottak. Te meg tudod különböztetni, melyik település fiktív, és melyik valóban létező? Hány település visel állatos, színes vagy számos elnevezést? Ismered az összes Kis- és Nagy- települést? Legyél akár földrajzrajongó, vagy csak szívesen bővítenéd tudásodat, ez a kvíz tökéletes szórakozás lesz számodra. Tedd próbára magad a Pénzcentrum mai kvízén, ahol izgalmas kérdéseinkkel megmozgathatod az elméd!
Kvíz: Jól ismered a magyar vidék településeit, városait és kis falvait? Mutasd, mennyit tudsz róluk!
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








