Mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak, aki nyaralót vásárolna az egykori zánkai MÁV-üdülő területén épülő luxusvillaparkban.
Kvíz: Neked is a Balaton a Riviéra? Lássuk, mennyit tudsz a magyar tengerről, töltsd ki a kérdéssort!
Ha belföldi nyaralásról van szó, akkor még mindig a Balaton az egyik legnépszerűbb úti cél a magyarok körében. Ugyan valóban nyáron ugrik meg a magyar tenger turistaforgalma, egyre többen választják pihenés, kikapcsolódás céljából a Balaton közeli szállásokat tavassza, ősszel sőt, télen is. Ráadásul a trendek azt mutatják, nem csak nyaralót, de lakást, családi házat is egyretöbben vesznek itt a magyarok. Annak ellenére, hogy milyen népszerűségnek örvend ma is a Balaton, sokan igen csak keveset tudnak róla. Éppen ezért a Pénzcentrum mai kvízében most tesztelheted, mennyire ismered a Balatont és annak környezetét, valamint a vele kapcsolatos történéseket.
Kvíz: Mennyit tudsz a Balatonról? Teszteld tudásod, mennyire ismered a magyar tengert!
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








