A francia munkaügyi bíróság 60 millió eurós kifizetésre kötelezte a Paris Saint-Germaint Kylian Mbappé javára elmaradt fizetés és bónuszok miatt.
Sürgős bértárgyalást kezdeményez a napokban alakult bérszövetség a fővárossal a budapesti közszolgáltató cégek tulajdonosaként.
A szövetséget olyan szakszervezetek hozták létre, amelyek nem fogadják el, hogy az általuk képviselt dolgozók bérét a főváros nem kívánja emelni. Egyesített erővel lépnek fel azért, hogy a fővárosi önkormányzat biztosítson forrást az idei bérfejlesztésre.
A megalakulásról levélben tájékoztatták Karácsony Gergely főpolgármestert, azt kérve, hogy mielőbb kezdődjön érdemi tárgyalás - írták.
A bérszövetséget a BKV-nál és a Budapesti Közlekedési Központnál működő Egységes Közlekedési Szakszervezet, a Városi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetsége, a Budapesti Közlekedési Szakszervezetek Szövetsége, valamint a Fővárosi Közterület-fenntartó Nonprofit Zrt.-nél, a Fővárosi Kertészeti Nonprofit Zrt.-nél, a Fővárosi Településtisztasági és Környezetvédelmi Kft.-nél, a Fővárosi Kéményseprőipari Nonprofit Kft.-nél és a Budapest Közút Zrt.-nél jelen lévő Helyiipari és Városgazdasági Dolgozók Szakszervezete 2000 alapította.
A bérszövetség célja, hogy a benne részt vevő szervezetek együttes erővel, összehangolt akciókkal hívják fel a figyelmet arra: "a nulla százalékos ajánlat" egyikük számára sem elfogadható.
A szövetség tagjai "természetesen tisztában vannak" a koronavírus-járvány okozta nehéz gazdasági helyzettel, valamint az önkormányzatokat, így a fővárosi önkormányzatot is sújtó kormányzati intézkedésekkel - írták. Ugyanakkor hozzátették, hogy ezek ellenére sem tekinthetnek el az idei béremeléstől, ezért egyesített erővel kívánnak fellépni.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A szövetség munkájába bekapcsolódott a Magyar Köztisztviselők, Közalkalmazottak és Közszolgálati Dolgozók Szakszervezete, a Közgyűjteményi és Közművelődési Dolgozók Szakszervezete, valamint a Szociális Ágazatban Dolgozók Szakszervezete is - közölték.
A bérszövetség tagjai levelükben azt kérik a fővárosi önkormányzat vezetésétől, hogy mielőbb jelöljön ki képviselőt a tárgyalásra.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








