A hazai mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői megosztottak a készpénzes vagy az elektronikus fizetés ügyében, a két megoldás előnyeinek és hátrányainak megítélésben.
Már tíz-húszezer forintért is munkahelyet váltanak a dolgozók - írja a Profession.hu közleményében.
A tendencia különösen jellemző a fiatalabb, nyelveket beszélő munkavállalókra. Körükben az egy munkahelyen eltöltött idő az elmúlt évek tapasztalatai alapján 9 hónappal rövidült, ami nagy kihívás a vállalatoknak
A friss, nem reprezentatív felméréséből, amelyet az állásportál több mint ezer ember megkérdezésével készített, kiderült: a dolgozók 40 százaléka mondott már fel a munkahelyén, a legtöbben, 56 százalékuk jobb fizetésért, 30 százalékuk szakmai fejlődés miatt keres új munkahelyet. Továbbá minden negyedik beosztott a vezető személye miatt dönt a távozás mellett, emellett befolyásoló tényező a pozitív visszajelzés és a továbbképzési, illetve előrelépési lehetőség hiánya is.
A megkérdezettek csupán 16 százaléka nem tervezi, hogy önként továbblépne. A többiek közül viszont sokan nem hamarkodják el a döntést: minden második megkérdezett hónapokat tölt gondolkodással, harmaduk akár 12 hónapja gondolkodik a munkahelyváltáson. Az alkalmazottak 37 százaléka ezzel szemben gyorsan hoz döntést és cserél munkahelyet. Az új állást a válaszadók 42 százaléka nem bízza a véletlenre, a meglévő állásviszony mellett is folyamatosan figyelik az álláshirdetéseket és építik kapcsolati hálójukat. 22 százalékuk ugyan nem keres aktívan állást, de mindig nyitott a megkeresésekre.
Rettenetes állapotban a magyar dolgozók mentális egészsége: mindennapos a stressz, szorongás, kiégés
Nem csak a toborzás, a megtartás is komoly kihívásokat állít a munkáltatók elé a pénzügyi és számviteli szektorban.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok
- Komoly meglepetést okozott az oszakai állatkert vízilova
- BL-negyeddöntő: egygólos előnyben a Veszprém
- Érkezik az újabb alaptörvény-módosítás – a nap hírei
- Drámai helyzetbe kerültek a hollandok
- Saját fiát szúrta hasba a kialakult vita hevében