A Kansas City Chiefs lemaradása a rájátszásból a 14. NFL-forduló legmegdöbbentőbb eseménye volt
Júliusban a vártnál jóval kevesebb új munkahely jött létre az Egyesült Államokban a nem mezőgazdasági szektorokban – derült ki a Bureau of Labor Statistics (BLS) friss pénteki jelentéséből. A foglalkoztatás mindössze 73 ezer fővel bővült az év hetedik hónapjában, miközben az elemzők ennél jóval nagyobb, 110 ezres növekedésre számítottak.
A júniusi adatot ráadásul jelentősen lefelé módosították: az eredeti 147 ezres becslés helyett végül csak 14 ezer új munkahelyről számolt be a hivatal.
A munkanélküliségi ráta az előrejelzéseknek megfelelően enyhén nőtt, 4,1 százalékról 4,2 százalékra. A munkaerőpiaci részvételi arány minimálisan, 62,3 százalékról 62,2 százalékra csökkent.
A bérek emelkedése viszont meghaladta az előzetes várakozásokat: az átlagos órabér éves alapon 3,9 százalékkal nőtt júliusban, szemben a várt és korábbi 3,8 százalékkal. Havi összevetésben 0,3 százalékos növekedést mértek, ami szintén meghaladta az előző havi 0,2 százalékot.
A heti átlagos munkaidő is enyhén nőtt: júliusban 34,3 órát tett ki, ami meghaladja a korábbi 34,2 órás értéket, és összhangban van az elemzői várakozásokkal.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








