A szakszervezet szerint legalább 118 ember biztosan távozott, miközben a cég nyereséges évet zárhatott.
A LEGO lett a legvonzóbb magyar munkáltató 2021-ben Magyarországon, a tavalyi győztes Samsung most ezüstérmes, a Mercedes-Benz pedig megvédte harmadik helyezését a Randstad Hungary rangsorában - közölte a humánerőforrás tanácsadó cég pénteken.
A tájékoztatás szerint az idén kilencedik alkalommal díjazták Randstad Awarddal Magyarország legnépszerűbb munkáltatóit a cég kutatásának eredményei alapján. A legismertebb munkaadó ismét a Tesco lett, míg a Magyar Telekom nívódíjban részesült annak elismeréseként, hogy évek óta élvezi valamennyi demográfiai csoport szimpátiáját.
A közleményben kiemelték, felmérésük szerint a magyar munkavállalók körében a tavalyi eredményekhez hasonlóan az IT-szektor munkaadói a legnépszerűbbek, amelyet az üzleti szolgáltatási szektor, és a telekommunikációs ágazat követ.
A Randstad kutatása rámutatott arra is, hogy Magyarországon a munkahelyválasztást befolyásoló legfontosabb tényező továbbra is a vonzó munkabér és juttatási csomag. Kiemelten fontosnak tartják még a kellemes munkahelyi légkört, amit a vállalat pénzügyi stabilitása, az állás hosszú távú biztonsága, valamint a munka-magánélet egyensúlya követ.
A munkavállalók által a legkevésbé fontosnak értékelt szempontok közé tartozik, hogy a cég a legújabb technológiákat használja, minőségi termékeket és szolgáltatásokat kínáljon, valamint jó legyen a reputációja - írják a közleményben.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A független munkáltatói márkakutatása, amely több ezer vállalat közül választja ki a legvonzóbb munkaadókat. A kutatás mintegy 163 000, a 18-64 éves korosztályból kikerülő válaszadó véleményét gyűjti össze 31 piac 5944 vállalatáról. Magyarországon mintegy 7800 fő vett részt a kutatásban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








