Izrael történetének legnagyobb piramisjáték-csalója, Michael David Greenfield mintegy 200 millió dolláros kárt okozott. A szálak Magyarországon futnak össze.
Közzétette az Eurostat a legfrissebb minimálbérre vonatkozó adatokat, ez alapján pedig a magyar bruttó minimálbér a 487 euróval a harmadik legkisebb volt az Európai Unióban.
A legnagyobb a luxemburgi minimálbér összege: ott legalább bruttó 2142 eurót kell fizetni havonta a munkavállalóknak. Magas még a bruttó minimálbér Németországban, Hollandiában, Írországban és Franciaországban is.
Több országban, így például Olaszországban, Ausztriában és Svédországban nincs minimálbér. Azt is ki kell emelni, hogy a fenti számok bruttóban vannak megadva, így abból egyértelmű következtetést nem vonhatunk le a minimális keresetekre. Az sem segíti ennek megbecslését, hogy minden országban máshogy számolják a nettó béreket. A nagyságrendek mindenesetre árulkodóak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








