Tavasszal színes és változatos növénykínálatból válogathatunk a vidéki kertészetekben.
Egyre kevesebb szerep jut a nyomtatott sajtónak az álláskeresésben, mert mintha korosztálytól függetlenül mindenki kezéhez odaragadt volna az okostelefonja. A HelloVidék utánajárt, mennyiben változtatták meg a kütyük és az internet az álláskeresési szokásokat.
A Budapesti Metropolitan Egyetem és a SentiOne nemzetközi közösségi médiafigyelő cégcsoport 2019. júniusában publikált közös kutatása szerint a fiatalabb korosztály, az Y- és Z-generációhoz tartozók számára a Facebook vált a munkaerőpiaci iránytűvé, innen gyűjtik be a munkavállalással és a munkaerőpiaccal kapcsolatos információkat, legyenek azok hasznos tippek egy állásinterjúnál vagy éppen konkrét állásajánlatok.
A tendencia már 2 évvel ezelőtt is érzékelhető volt, akkor még a gyakorikerdesek.hu került fel a képzeletbeli dobozó harmadik fokára, ezt megelőzte a Twitter, de már akkor is tarolt a legnépszerűbb közösségi médiafelület, a Facebook. A pályakezdők az álláshirdetéseket 2017-ben 50 százalékbanban még utóbbi oldalról érték el, de jellemzően a gyakornoki munkát keresők 60 százaléka weboldalakról és portálokról szerzett számára hiteles információkat a betölteni kívánt pozícióról.
További érdekességeket is megtudhatsz, ha tovább olvasod a cikket. A teljes írás elolvasásához kattints ide!
Rettenetes állapotban a magyar dolgozók mentális egészsége: mindennapos a stressz, szorongás, kiégés
Nem csak a toborzás, a megtartás is komoly kihívásokat állít a munkáltatók elé a pénzügyi és számviteli szektorban.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Kiderült, mikor adják át a legújabb hazai autópálya-szakaszt
- Ha megáll a belső sáv az M0-son, máris kész a katasztrófa – videó
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal