Növekvő forgalomban emelkedett a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe a héten.
A személyi jövedelemadó bevallás május 20-i határideje miatt a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) fővárosi és megyei központi ügyfélszolgálatai 2019. május 6-ától (jövő hét hétfőtől), május 20-áig (hétfőig) hétköznaponként rendkívüli nyitva tartással várják az ügyfeleket - közölte a hatóság pénteken az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint hétköznaponként 8.30-18 óráig, 20-án, hétfőn pedig 8.30-20 óráig várják az ügyfeleket. A közlemény szerint a 1819-es infóvonalon hívható általános tájékoztató rendszer (TCC) munkatársai május 6. és 17. között munkanapokon 8.30 órától 18 óráig, május 18-án (szombaton) és 19-én (vasárnap) 8.30 órától 13.30 óráig, május 20-án (hétfőn) 8.30 órától 20 óráig fogadják a személyi-jövedelemadózással kapcsolatos kérdéseket. A szokásos nyitvatartási időn túl az szja-bevallással, bevallási tervezettel kapcsolatos ügyek, csekkigénylés, ügyfélkapu-ügyintézés, bankkártyás fizetés intézhető.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








