A karácsonyi vásárok évről évre turisták tízezreit vonzzák Budapestre, miközben a hazai látogatók egyre gyakrabban panaszkodnak a tömegre és az elszálló árakra.
A 15-29 évesek a jobb megélhetés reményében mennek ki külföldre - írja a 24.hu a nyilvánosságra hozott Magyar Ifjúság Kutatás eredményeire hivatkozva.
A Magyar Ifjúság Kutatás 2016-os eredményei alapján a 15-29 éves fiatalok legfőbb problémáját az anyagi nehézségek okozzák. Egyedül az erdélyi megkérdezettek között szerepel más az élen, nevezetesen az alkohol elterjedése. 2001-hez képest a fiatalok már kevésbé látják problémásnak a munkavállalást, mostanra az anyagi biztonság megteremtése vált ki belőlük nagyobb aggodalmat.
A kutatás vizsgálta a befejezett iskolai végzettséget is. Az adatokból kiderült, hogy Észak-Magyarországon a 24-29 évesek több mint 50 százaléka még az érettségiig sem jut el, míg Közép-Magyarországon ez az arány a 24 százalékot sem éri el. A kutatás szerint a magyar fiatalok 47 százaléka dolgozna később külföldön. Legjobban a kárpátaljai magyarok dolgoznának szülőföldjüktől távol, ám ők többnyire Magyarországra jönnének. Legkisebb mértékben pedig a felvidéki magyarok gondolkodnak a külföldi munkavállaláson.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








