A szakszervezet szerint legalább 118 ember biztosan távozott, miközben a cég nyereséges évet zárhatott.
Mégsem épít gyárat egyelőre Kozármislenyben a nagy német autóipari beszállító, a Fehrer Automotive GmBH. Mindez nagy érvágást jelent a baranyai munkaerőpiacnak, a Fehrer ugyanis négy éven belül ezer főnek biztosított volna munkát. A visszalépésnek a munkaerő-hiány az oka.
Nem épít gyárat Kozármislenyben a Fehrer, erősítette meg a Szabad Pécsnek Bíró Károly, Kozármisleny független polgármestere, aki szerint a döntés fő oka a magyarországi munkaerőhiány.
A Fehrernek egyébként Magyarországon már van gyára, ez a Móron működő Fehrer Autmotive-Rába Kft. A lap információ szerint egyébként a munkaerőhiány ezt az üzemet is érinti.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








